Saturday, May 29, 2010

sukew...sukew...

akhirnya impian ak tuk dapat novel yang aku impikan selama ini tercapai..happy gila sampai tak ingat dunia...hehehe...first ak jejak kaki kat shopping mall..kaki aku terus melangkah laju ke MPH...cari punyala lama..akhirnya jumpa jugak novel hasil karya penulis kegemaran aku...ANITA ARUSZI...Punyalah susah aku nak dapat novel dia..kat ganu ni manalah ada...huhu..tapi aku hepi sebab dah dapat apa yang aku nak..inilah hadiah besdayku yang paling bermakna...hehehe:))))

Sunday, May 16, 2010


bru je abes lyn cter SNOW QUEEN...sedih gler sampai ak menangis tak henti-henti...nk diktakan tiap saat la ak nanges..tapi cover2x la sikit..hehehehe...tapi cter nih memang buat ak fikir idup ni ada kebetulan yg tidak disengajakan dan buat kita hargai orang yg kita sayangi.pelakon cter ni sangt macho n lawa..i like..terutma sung yuri..cantek gler dia n muka dia sangt-sangt licin..jeles...woooo.tapi ak nk tanya sket...lapland tu kat mane ek?lam cter nih snow queen ada kat lapland..ak try la nk pergi sana..manalah tahu leh jupa snow queen ke...hehehe...(just kidding)

ak cadangkan korang tgok la cter nih..cter terbaek prnh ak tgok..mcam2x korang ak feel ble tgok cter nih..ada sedih,gembira..geram..marh..dan sebgainya...hehehe..:tpi ak rase sedih memanjang je tngok cter nih...ngeheee...ak bagi rating 4 daripada 5 bintang....kat cni ak letakkan trailer tuk cter nih..manalah tau korang b'minat nk tgok bila tgok trailer nih..huhu

video